.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرار مجرميت برای احمد توکلی

در رابطه با اتهام افترا موضوع شكايت وكلاي آقاي موسويان نظر بازپرسي را تاييد و در رابطه با نشر اكاذيب عقيده بر منع تعقيب دارد.

قاضي حسينيان، رييس شعبه 1083 دادگاه عمومي تهران درباره حل اختلاف ميان بازپرس دادسراي كاركنان دولت و داديار اظهار نظر دادسرا، در پرونده‌هاي شكايت حسين موسويان و احمد قلعه باني از مدير سايت "الف" به تاييد نظر بازپرس مبني بر قرار مجرميت مدير اين سايت راي داد.

به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، با شكايت حسين موسويان عضو تيم سابق مذاكره‌ كننده‌ي هسته‌يي و احمد قلعه باني مدير وقت سايپا، پرونده‌اي براي احمد توكلي نماينده‌ي مجلس شوراي اسلامي و مدير سايت خبري "الف" به اتهام افترا و نشر اكاذيب در دادسراي كاركنان دولت تشكيل شد.

بازپرس رسيدگي كننده به پرونده در رابطه با شكايت سيد حسين موسويان در مورد اتهام افترا، قرار مجرميت و در رابطه با نشر اكاذيب قرار منع تعقيب صادر مي‌كند. داديار اظهار نظر ضمن مخالفت با مجرميت متهم بر منع تعقيب توكلي نظر مي‌دهد.

همچنين بازپرس در رابطه با شكايت احمد قلعه باني، مدير عامل وقت سايپا در مورد اتهامات افترا و نشر اكاذيب بر منع تعقيب متهم اعلام نظر مي‌كند اما داديار با توجه به پرونده خواهان رفع نقص با اخذ اظهارات شاكي يا نماينده‌ي حقوقي وي و اخذ توضيح مجدد از متهم در صورت نياز مي‌شود.

رييس شعبه‌ي 1083 دادگاه عمومي تهران با توجه به محتويات پرونده، دفاعيات متهم و اسناد و مدارك ارائه شده، به شرح زير حل اختلاف مي‌كند:

1-در رابطه با اتهام افترا موضوع شكايت وكلاي آقاي موسويان نظر بازپرسي را تاييد و در رابطه با نشر اكاذيب عقيده بر منع تعقيب دارد.

2-در رابطه با افترا و نشر اكاذيب موضوع شكايت قلعه باني با توجه به مطالب منتشره، دفاعيات متهم و اسناد ارائه شده به لحاظ عدم احراز عنصر ماده‌ي بزه در برخي از مطالب منتشره و عدم احراز سوء نيت متهم در رابطه با ساير مطالب و در نهايت عدم احراز بزه با نظر بازپرس موافقت مي‌شود و راي صادره قطعي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.